ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Οι αποστολές γίνονται μετά από 3-4 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία της αγοράς / πληρωμής εαν τα προϊόντα είναι άμεσα διαθεσιμα. Για ειδικές παραγγελίες η αποστολή γίνεται μετά από 12-15 εργάσιμες ημέρες μετά την παραγγελία/ πληρωμή.

Η αποστολή εντός Ελλάδας γίνεται με Γενική Ταχυδρομική με χρέωση είναι 5€ και η παράδοση των δεμάτων γίνεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες ενώ για εξωτερικό με ΕΛΤΑ συστημένο δέμα με χρέωση 15€ και ο χρόνος παράδοσης είναι ανάλογος με την χώρα και τον χρόνο που χρειάζεται το κάθε ταχυδρομείο για την αποστολή από την δική τους περιοχή.

Τα συστημένα δέματα έχουν χρόνο παράδοσης 10-12 εργάσιμες ημέρες εντός ΕΕ, ενώ για τις χώρες εκτός ΕΕ 15-20 εργάσιμες ημέρες. Σε κάποιες περιπτώσεις τα δέματα προς το εξωτερικό μπορεί να έχουν περαιτέρω καθυστερήσεις λόγω διάφορων εξωτερικών παραγώντων όπως κακές καιρικές συνθήκες, τελωνείο κλπ. Η εταιρία μας δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη γι αυτούς τους λόγους.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω επιλογές αποστολής στο info@alenia.gr

Οι αποστολές πραγματοποιούνται από Δευτέρα εως Παρασκευή.

Όλα τα δέματα έχουν την συσκευασία (κουτί ή πουγκί) alenia και όλα τα προΙόντα είναι προστατευμένα.

Όλες οι αποστολές έχουν αριθμό αποστολής. Σε κάθε αποστολή ενημερώνουμε τον κάθε πελάτη με email για την ημερομηνία και τον τρόπο αποστλής της παραγγελίας όπως και τον αριθμό αποστολής του.

Οι πελάτες εκτός ΕΕ μπορεί να χρειαστεί να επιβαρυνθούν με παραπάνω έξοδα από το τελωνείο. Είναι αποκλειστική ευθύνη του πελάτη να επωμιστεί το κόστος αυτό.

Οι αποστολές γίνονται με βάση τα στοιχεία που έχουν δηλωθεί στην παραγγελία του πελάτη, ο οποίος είναι υπεύθυνος να επιβεβαιώσει την εγκυρώτητα των στοιχείων αποστολής που έχει δηλώσει (διεύθυνση, Τ.Κ. όνομα, επίθετο, τηλέφωνο επικοινωνίας).

Σας συμβουλεύουμε να συγκεντρώνετε τα τεμάχια που επιθυμείτε για αποστολή σε μία παραγγελία. Δεν γίνεται από εμάς ένωση δύο διαφορετικών παραγγελιών σε μία αποστολή, και η χρέωση της αποστολής των παραγγελιών θα γίνει χωριστά. 

Η αποστολή του κάθε δέματος γίνεται με ευθύνη του πελάτη, αλλά πάντα η εταιρία μας προστατεύει τα προϊόντα προς αποστολή μέσα σε κουτιά / συσκευασίες.

Η εταιρία Alenia (FAD O.E.) δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αποτυχία παράδοσης της παραγγελίας σας που προκαλείται από γεγονότα εκτός εύλογου ελέγχου μας (Γεγονότα ανωτέρας βίας).

Σε περίπτωση που γίνει επιστροφή του δέματος του πελάτη στην εταιρία μας επειδή η εταιρία κούριερ ή οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία αποστολής δεν μπόρεσε να τον βρεί για να του παραδώσει το δέμα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγω δεν κατάφερε να παραδώσει το δέμα του, η ευθύνη είναι του πελάτη για την χρέωση της επαναποστολής του δέματος σε αυτόν.

COVID: Λόγω δυσκολιών που προκύπτουν αυτή την περίοδο του covid μπορεί να υπάρξουν επιπλέον  καθυστερήσεις στον χρόνο αοστολής των δεμάτων.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο μειλ info@alenia.gr για τις επιστροφές / αλλαγές για να λάβετε τον αριθμό επιβεβαίωσης επιστροφής/ αλλαγής, με θέμα " Eπιστροφή ή Αλλαγή" συμπεριλαμβανομένου τον αριθμό της παραγγελίας σας. 

Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε παράλογες επισκευές, επιστροφές και ανταλλαγές.

ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ Ή ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΣΩ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ;

 

Δεχόμαστε επιστροφές ή αλλάζουμε  κοσμήματα που δεν έχουν φορεθεί εντός 14 ημερών από την αποστολή της παραγγελίας. Το δικαίωμα υπαναχώρησης λήγει 14 ημέρες μετά την αγορά των εμπορευμάτων.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ / ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ; 

Εάν ενδιαφέρεστε να αλλάξετε/επιστρέφετε ένα αντικείμενο, παρακαλούμε επιστρέψτε το αρχικό προϊόν όπως το αγοράσατε και θα γίνει επιστροφή χρημάτων μείον τα έξοδα αποστολής. Στη συνέχεια, μπορείτε να υποβάλετε μια νέα παραγγελία ή να σας αποσταλεί ένα ασφαλές τιμολόγιο μέσω email. Δεν καλύπτουμε το κόστος αποστολής ή τις προσαρμοσμένες χρεώσεις για εγχώριες και διεθνείς αλλαγές. Για να χρησιμοποιήσετε το δικαίωμα επιστροφής, πρέπει να μας ενημερώσετε ξεκάθαρα ότι επιθυμείτε να κάνετε επιστροφή, π.χ. μέσω e-mail. Δεν μπορείτε απλά να επιλέξετε να μην παραλάβετε / υπογράψετε για το δέμα κατά την παράδοση.

 

Θα είστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε υποβάθμιση της αξίας του προϊόντος που οφείλεται σε χειρισμούς διαφορετικούς από εκείνους που είναι απαραίτητοι για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της μεθόδου λειτουργίας των προϊόντων. Δεδομένου ότι η συσκευασία του προϊόντος, όπως κουτιά για κοσμήματα, πορσελάνη και άλλα αντικείμενα, είναι σημαντική για πιθανή μεταπώληση του προϊόντος, οποιαδήποτε ζημιά ή αδυναμία επιστροφής της συσκευασίας θα θεωρείται ως επιδείνωση της αξίας της. Αναλαμβάνετε την ευθύνη να διασφαλίσετε ότι το προϊόν συσκευάζεται υπεύθυνα όταν επιστραφεί.

Μπορείτε να ασφαλίσετε την αποστολή έτσι ώστε να μπορείτε να ζητήσετε αποζημίωση από τον πάροχο αποστολής εάν το δέμα σας χαθεί κατά τη μεταφορά. Θυμηθείτε να επισυνάψετε τον αριθμό της παραγγελίας σας για να μπορέσουμε να σας βρούμε στο σύστημά μας και να επιστρέψουμε τα χρήματά σας. 

 

ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ;

 

Όλες οι επιστροφές χρημάτων θα διεκπεραιωθούν μείον τα έξοδα αποστολής εντός 5-7 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή στο στούντιο μας.

Οι επιστροφές χρημάτων μεταφέρονται στην κάρτα πληρωμής ή στον λογαριασμό paypal με τον οποίο έγινε η αγορά. Για ελληνικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν με αντικαταβολή, πρέπει να παρέχεται τραπεζικός λογαριασμός για επιστροφή χρημάτων.

 

ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ/ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕ ΕΚΠΤΩΣΗ;

 

Όλα τα είδη που αγοράστηκαν κατά τη διάρκεια ειδικών προσφορών δεν μπορούν να επιστραφούν.